close
標題:

法律可唔可以解決到呢樣野...

發問:

如果我係game買野到銀行入數比人但人冇比到我要既野我可唔可以怖警呢(入數果到有佢個名)咁樣有冇用

最佳解答:

根據香港法例210章盜竊罪條例16條不誠實地使用公共電話或電傳系統 任何人意圖避付帳款而不誠實地使用公共電話或電傳系統,即屬犯罪,一經定罪,可處監禁2年。 好明顯賣家違反了有關的法例.只要你報警,警方就會將有關人士繩之於法!

其他解答:

最佳解答是錯,根本香港法例210章盜竊罪條例16條,是指有人偷在電話房偷電話線駁入自己家中,而不付電話公司錢。並非用來發問者問的情況。|||||祗要你保存入數紙, 係對方的名稱, 咁樣, 你去報警都有用, 因為對方已犯了 [以不誠實手法騙取他人財物], 警方的資訊科技組會依據你提供的 IP 和 GAME SERVER 追蹤那人, 追回你的款項.

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

4E350C6F8B48ECA2
arrow
arrow
    全站熱搜

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()