close
標題:

Call Of Duty決勝時刻

發問:

請問Call Of Duty 第2,3,4集中文版(第4集英文版都得) 可以係香港邊到買到(請詳細講明地址) 或可以係邊個網下載?官網試玩個d唔洗比我 更新: 又造全線地鐵都有-_____- 更新 2: 又話全線地鐵都有-_____- 更新 3: 就係無CALL OF DUTY 拍賣!! 更新 4: 你有貨?第幾集啊?

最佳解答:

或者你可以上網拍賣場上購買~~ 佢應該有貨~~ 「ckh168168」是全港最大最多pc game賣既專門店「ckh168168」已經成為了拍賣商店~~而且評分已經超過2000~~ 並多次獲得雅虎所發出「人氣賣家」之一~ 除了為迎合各買家分別有全新未開封及開封(二手),絕版game...價格合格交收方便~~可於全線地鐵﹑輕鐵及西鐵...火車以加開旺角--沙田站 http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/show/auctions?userID=ckh168168&u=%3ackh168168 2007-10-21 01:44:26 補充: 全線地鐵﹑輕鐵及西鐵交收~ 2007-10-22 23:40:23 補充: 我係ckh168168~~我有貨,但沒有放上網~~~~~$170(英文版) , 手提:6422 0514~~你send mail俾我,我send圖俾你睇~~email:ckh168168@yahoo.com.hk 2007-10-26 14:04:53 補充: 有貨~~第一集$170(英文版) , 第二集$310(英文版),全部都是原裝正版,全新未開封!

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

「ckh168168」是全港最大最多pc game賣既專門店「ckh168168」已經成為了拍賣商店~~而且評分已經超過2000~~ 並多次獲得雅虎所發出「人氣賣家」之一~ 除了為迎合各買家分別有全新未開封及開封(二手),絕版game...價格合格交收方便~~可於全線地鐵﹑輕鐵及西鐵...火車以加開旺角--沙田站4E350C6F8B48ECA2
arrow
arrow

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()