close
標題:

~長笛一問~

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我兩年前起學校管隊學過長笛,之後冇學, 而家想學返,會唔會遲左,我驚唔記得點吹, 又想買一支長笛 但唔知買邊隻好?(最好平d) 仲有,邊度學長笛可以平d? 如果起柏斯學好唔好呀?

最佳解答:

1. 長笛書有圖不難記回。 2. 找私人老師教 2 課就記得呢! 3.買長笛 Yamaha 221 約 $2200, 通利琴行保養好。 可用至八級。 grade 8 , 值得。 4.找私人 flute teacher 和琴行收費差不多但可到學 校或你家裏教, 方便些。 5. 可介紹 2 個朋友教你, 一個在大埔、一個近 香港大學, 亦可報演藝學院(要求高很專業,每年 6 月收生)。 6. 有心學、有耐性一定得。 7. 只要有恒心, 不要常停練, 前途無限。

其他解答:

HI ! 我都係學長笛 ge ,, 其實你話買長笛 ge 話 (又要平話) ,, 我提議你買Yamaha 最平嗰隻 ,, sorry 我唔記得左個型號>_<||| ,, 但係只For 初學 ..... 因為五級或以上的話 ,, 就要買有air hole 的了 ! 不過價錢比較貴呢! 如果你决心長期學的話 ,, 當然係有air hole 的化算了!! 但如果你只係想玩下的話 ,, 我就提議你買我頭先講嗰隻啦($2xxx左右) ..... 至於學笛 ,, 好主觀 ge ,, 你可以試下柏斯 ge ,, 我有朋友學過 ,, 話都ok .... 你話你想學返 ,, 驚唔記得點吹 ,, 唔洗驚嫁!! 勤力 D 練 一兩個禮拜點都可以上番手 ,, 加油!^ ^|||4E350C6F06A145F0
arrow
arrow

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()