close
標題:

子河車會唔會係Y公司派去QQ既間碟

發問:

子河車兩年前突然離開Y公司 佢一向信主 但去唔信神既QQ公司做 仲要係深圳返工 一直令人覺得奇怪 兩年過去啦 子河車離開QQ Y公司又會伸手歡迎佢 畀佢回巢 令我想起 三國志入面既間碟 又係咁樣. 其實子河車呢兩年 係唔係Y公司派佢去QQ公司做間碟? 更新: 更奇怪既係 子河車今次回巢 Y公司列為高度機密 知識+ 提都唔畀人提 見題刪題... 總之,一切充滿疑團... 更新 2: 或者子河車就係去刺探, 發展Y! QQ, Y!微博的可能性, 照搬煮碗... 不過佢去左日本Y! , 日本又係無咩人信耶, 係比強國自由o的咁解. 同埋佢食左兩年地溝油, 都應該受夠...

最佳解答:

子河車會唔會係Y公司派去QQ既間碟? 不會, 在QQ, 根本沒有什麼情報, 一切都在國家監視之下。 子河車今次回巢 Y公司列為高度機密?? 當然, 一個人, 做咗賣國賊, 又點敢比人知。 也沒有什麼疑團, 去QQ, 只為「過冷河」, 一個人衰咗, 就要調職, 睇下D耶牧就知, 犯咗法, 比人告入, 就向法官求情, 如果成功緩刑, 只守行為, 就會調職了事, 等期滿仲有得升添。 耶教處事, 一向主內偏幚, 已經習以為常了。 至於「高度機密」, 咪因為有你同老孫我, 成日响度將佢軍囉!!!!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

暫時無心機寫評論 不過如果子河車係派出去做間諜的話 咁第二代知識豆點解畀人裁 就解得通了!
arrow
arrow

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()