close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

gundam seed destiny 連合vsZ A F T II

發問:

gundam seed destiny 連合vsZ A F T II or gundam seed 連合vsZ A F T nds有冇得play? 有的話俾我!

最佳解答:

Gundam seed destiny 連合vsZ A F T II PLUS or Gundam seed 連合vsZ A F T 係冇得在NDS玩,因為以上兩隻game並唔係任天堂出,而係sony出。sony遊戲機有Ps1 PS2 PSP PS3,PS2&PSP先有得玩!!

其他解答:

冇,都冇出到,淨係得ps2,psp有炸!|||||而家nds係冇gundam seed destiny 連合vsZ A F T II or gundam seed 連合vsZ A F T 嘅 但係psp就有gundam seed 連合vsZ A F T II portable 都幾好玩 有幾個level,一個level有百幾關 ps2都有有埋destiny 勁好玩...我都玩過 想我教你就sd e-mail俾我喇 e-mail address係chan_gim@yahoo.com.hk|||||gundam seed destiny 連合vsZ A F T II and gundam seed 連合vsZ A F T在NDS是冇得玩,最多是機戰|||||很遺憾,連合vsZAFT 未向 nintendo 產品進發,所以全線nintendo產品 都未有gundam seed destiny 連合vsZ A F T II 的game...... 囧,這是一個類似官方的答案,但是我並不是官方的人......
arrow
arrow

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()