close
標題:

我的jj超級長同粗................好唔正常

發問:

我11男...jj唔勃起有7~8cm...勃起最少12cm...毛有好多.....正唔正常- -??

最佳解答:

我唸唔會唔正常既~你有可能發育啫~如果你認為真係好唔正常既話,你去see the doctor啦~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

***** YOUR JJ|||||我覺得好正常 你呢D碎料泥架姐,真係長果D 17~20cm 啦 所以你唔洗擔心,周街搵個人都同你差唔多,你最多係長過你D同學架姐 詳細傾可以add electrostaticwong@hotmail.com|||||add我msn傾下 danieltsang5@hotmail.com|||||你問埋d咁核突既野嫁- -.......男性既發育期係咁嫁啦,e d好正常嫁喳~
arrow
arrow

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()