標題:

bb唔飲奶....

發問:

我bb三個月大,但佢開始唔飲奶,但水就飲好多,我唔想轉奶粉,因為bb大便好正常,咁點算?同幾多個月先可以食糊仔?

最佳解答:

同我仔仔之前一樣呀!!!又係飲水~我果時都擔心過~仲帶佢睇醫生~驚餓死佢呀ma- - 醫生話bb到左3-4個月左右好多都會有厭奶期~ 但佢地會自自然然就冇事架la~咩藥都唔駛食 bb到左4個半月可以開始比佢試糊仔 佢地初初食糊仔一定一定會吐出黎 因為未識吞呢樣野會排斥~所以一開始頭半個月左右d米糊開好少好少就夠架la 因為佢地食一啖半啖架ja~開咁多好曬架~(仲會吐tim) 期間你可以比d勁稀勁綿既粥仔比佢地試~(要小心熱~佢地食到太熱會好排斥) 仲有可以比d好細好細既白面包佢地食~佢地"妹"完一輪會吐出黎 大概5個月左右佢地就可以食到好多架la~ 2007-08-31 11:57:18 補充: 每餐奶可以開少d~bb飲幾多就幾多~唔駛迫佢飲~可以開密少少~之前我bb一餐飲1-2安有時飲都唔飲仲有飲奶奶前半小時注意下bb唔好太熱你太熱同樣對咩都唔起勁bb自然會響半-個半月左右就會食返奶奶

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你BB可能已經開始厭奶(其他BB可能四個月先開始厭).冇辦法,厭奶是正常的,唯有多D耐性餵佢. 通常四個月大可以試食米糊或奶米糊.|||||5,6個月可以gala~... 你bb先得3個月,,盡量比你bb飲奶la|||||no things ......
arrow
arrow
    全站熱搜

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()