標題:

13歲JJ有關問題

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我依加13歲,我想問 1)我條J味勃起有5cm長,勃起有9cm,算唔算短? 你地13歲果陣有幾長? 2)我打J果陣D精點解係留出黎而唔係射? 3)我勃起時,包皮仲係姐住龜頭,有咩方法可以解決?

最佳解答:

你未扯果陣正常 不過扯果陣又真系好似短左d 不過你唔洗咁介懷 你都未發育完 再加上 女仔果度得7cm 你只要夠10cm就可以令到個女仔滿足 2.而家所有人都好似退化左咁 以前d人真系可以射得好遠 而家多數3系流 你冇乜特別 唔洗擔心 3.都系果句 你都未發育完 唔洗咁介懷 我d包皮都仲有d遮住個龜頭

其他解答:

MSN傾:gtr012004@yahoo.com.hk|||||1.唔算 ~12cm 2.打得太多? 3.割 my msn hmchanjj@hotmail.com|||||add msn傾 physicalproject@yahoo.com.hk|||||夠哂長啦 你再長都冇用 都對唔入 我都係留出黎啦 好正常 如果你唔怕痛的話,就割左佢lor
arrow
arrow
    全站熱搜

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()