close
標題:

我冇扯果時係唔係太短啊 扯左又唔知短唔短 比下意我

發問:

冇扯:4.5cm 扯左:12cm

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我用女仔角度來比就ok啦~~ 甘長仲咩~~ 我男朋友都差不多, 我以前果個比依家呢個長dd, 我初時以為唔會滿足到我, 但係唔係呀~~ ok呀~~ 不過唔知係咪個個女仔都係甘諗~~ 有d可能覺得短左dd, 不過你唔需要介意... 因為你都ok呀~~ 長度~~

其他解答:

冇扯果時係唔係太短啊 :稍短 扯左又唔知短唔短:唔短 但長短不要緊,只要合理和功能正常就可以。
arrow
arrow

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()