close
標題:

JJ(男仔入)

發問:

我想問下: 1.13歲扯旗係咪一定會射精? 2.睪丸試過俾人打親,好耐之前下,痛到坐低左,會唔會以後冇精出? 3.承上,除左睇醫生仲有冇解決方法? 4.點樣打飛機? 我淨係扯旗冇精射,係咪有問題 好驚冇得射,但係扯到,未試過打飛機,唔知有冇真係射過 通常睇電視都係不舉,我會唔會係無能? 唔該晒

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

1.13歲扯旗係咪一定會射精? 2.睪丸試過俾人打親,好耐之前下,痛到坐低左,會唔會以後冇精出? 3.承上,除左睇醫生仲有冇解決方法? 4.點樣*****? 1)扯旗係唔會射精 2)緊係唔會啦! 3)你可以自己手淫(打飛机) 4)你扯到旗就唔係無能啦!

其他解答:

1.13歲扯旗係咪一定會射精? 1. 一定會射精 2. 睪丸試過俾人打親,好耐之前下,痛到坐低左,會唔會以後冇精出? 2. dont know .. sorry 3.承上,除左睇醫生仲有冇解決方法? 3.冇 4.點樣*****? 4. i dont know..sorry 我淨係扯旗冇精射,係咪有問題 好驚冇得射,但係扯到,未試過*****,唔知有冇真係射過 通常睇電視都係不舉,我會唔會係無能? 唔該晒 = =
arrow
arrow

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()