close
標題:

想要一隻摺耳貓!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

如果2-3個月既摺耳貓 可唔可通知我呀! 我想買或領養! 如果買希望唔好太貴! 更新: 我已多次! d 人一係就唔 r e 一係就話俾人要左! 所以我先係度問下! 睇下人地有冇俾人領養! 其他貓都可以!唔一定係摺耳! 更新 2: 可唔可以有 d 係唔駛家訪架! 更新 3: 我想知有冇人有呀! 我搵過好多個領養! 但係一個都冇 r e返我!

最佳解答:

唔好買 , 領養好d 領養 =睇以下網站 , 可 click 入頁內的(藍色字)那 [領 養 中 心] http://www.hkcats.or g/ 有好多可愛貓貓待領 click 入 < 領養中心> 或 <公眾領養區> http://www.hkcats.or g/phpBB2/index.php =============== 保護遺棄動物協會 http://www.saa.org.h k/public/contents/ca tegory?lang=big5& ; ; ;cid=788 動物伴我行會社 http://www.hkcaf.org /Main2007/CAF_Home/C AFCHI/c_home.html SPCA http://www.spca.org. hk/chi/adopt/homing. html 街貓福利會 www.aacat.com 亞洲動物基金 www.animalsasia.org. hk 樂康社會服務聯會 www.animaltherapy.or g.hk 眾裡尋家 www.bagmehome.org Dog Cat Service www.dogcat-service.c om/activities.php 流浪貓護理之家 8114 2937 http://hk.myblog.yah oo.com/hkcatcarecent er Hong Kong Alley Cat Watch www.hkalleycats.com 動物伴我行會社(CAF) www.hkcaf.org 香港愛貓救世軍 www.hkcsa.org.hk 南丫島動物保護組織 www.lammaanimals.org 流浪貓屋 http://straycathome. org 流浪貓領養舍 www.xanga.com/hk_str aycats_adoption

其他解答:

我有不過已經5個月 你想要可以聯絡我 銀虎紋|||||為何不領養呢? 有很多網站, 提供貓貓狗狗領養服務. try到yahoosearch”領養” 已經有一大堆領養link. try this.
arrow
arrow

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()