標題:

我想問F.O.X .....

發問:

F.O.X 係咪有動畫架??''我之前只係知有漫畫''我一直都好想佢有動畫出....因為如果佢出動畫一定好好睇架''所以我一直都係到搵....但係一直都冇結果..最近..我睇到知識個到有人問'你地最鍾意睇咩卡通片??'..我入左去睇''見到入邊有F.O.X... 顯示更多 F.O.X 係咪有動畫架??'' 我之前只係知有漫畫''我一直都好想佢有動畫出.... 因為如果佢出動畫一定好好睇架'' 所以我一直都係到搵....但係一直都冇結果.. 最近..我睇到知識個到有人問'你地最鍾意睇咩卡通片??'..我入左去睇'' 見到入邊有F.O.X 黎三個字''所以想問下大家..係咪真係有呢套卡通片??'' 如果有..可以係邊到睇到牙?? thxxxxxxxxxxxx/\\/\\''

最佳解答:

咪信上面果人 F.O.X是香港漫畫,於comic fans刊登, 之前有讀者寄信問果作者, 問有無考慮將漫畫動畫化, Os兔仔貓答:由於香港漫畫很少被動畫化, 而且製作需時,所以無可能[動畫化]。 你見個果人9成亂答 咪信la~~~~~

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

緊係冇啦…=口="個人實係亂up啦… 說真的…香港漫畫很少會被動畫化說...
arrow
arrow

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()