close
標題:

停經一年, 現在41, 是否等於不育無得醫, 好驚呀......! 有無好心人幫下我, 唔該

發問:

本人在35歲時有朱古力瘤及纎維瘤要做手術, 不過兩年後又翻發, 又做多次, 好恐怖, 好啦諗住可以ready做人工受孕, 點知兩次都失敗, 總話我得右邊卵巢用到, 而左邊已經廢左, 好傷心好痛心, 仲俾親朋嵗友笑無仔生, 真係好無奈, 唉.......! 而家我又無原無故出汗, 明明好凍有冷氣, 可能提早更年期, 睇過中醫都唔得, 唔通真係, 好唔甘心, 心裡面好難受............!!!!! 嗚嗚嗚嗚...........!!!! 請問是否有人可以幇我呀!!!!! 廣華醫院點先可以去睇, 但之前睇過QE, 可惜趕我走, 因試左兩次要慳錢, 唔知收唔收我個症呢???

最佳解答:

去領養兒童~~~~ 助養都得~~~~ 雖然不是自己生~~~~你當係親生咪得囉~~~~ 聽講好多領養的兒童都好孝順架~~~~~

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

好多謝大家的鼓勵及支持, 十分感激. (^V^)|||||請你不要灰心,我有一個朋友在十年前做了朱古力瘤手術,但她在三四前亦做媽咪,同樣事情我想也會發生在你身上的,最更要不要灰心不要灰心,我祝福你……|||||你好!我係一位健康顧問。愛都好想幫到你。 首先你要放松心情。調理好自已身體才可以做人工受孕,知道嗎? 約你來公司了解詳情才可對症下藥。你同意嗎? 聯絡我吧!hocwmay@yahoo.com.hk或者直接call我91293545 何小姐
arrow
arrow

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()