close

標題:

月經期遲佐20幾日..點算???

發問:

我今年13歲,來佐半年咖啦(月經)... 我d經期一直都好正常... 但系呢個月就遲佐20幾日都未黎;[ 點解會甘... 有冇病咖.. 同埋原本來M前我食好多熱氣野...(m記果d)

最佳解答:

其實13歲D月經都未係好定...我都係15歲先定D...月經好因個人狀況 20幾日都未黎...其實得兩個辦法 一. 就係等 二. 同睇醫生 最大機會可能係貧血,不過貧血會有症狀 eg. 坐低起身會眼前一片黑同會暈 . 手腳涷果時D指甲會變得好白( 好似D死人手咁 ) . 有好大個黑眼圈 . 咀唇好白 or 淺粉紅色 . 好易想訓教(唔包上堂時間) 等等 如果中左三個就要去睇醫生啦...仲有叫埋醫生抽血驗 又或者等吓下個月會唔會正常番D囉...

其他解答:

有個朋友同你一樣~ 其實系無事既~(遲來好正常~ 擔心既話pm我講丫 我會答你問題幫你^^|||||如果你唔係有咗,咁你應該是肥胖引至月經失常or如果你都唔係肥既話就可能因為營羕不良or如果都唔係就請教醫生啦!

  

arrow
arrow

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()