標題:

買canon g11定係450d好呢?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

買canon g11定係450d好呢? 想買相機, 睇左canon g11 / 450d, 未知點決定, 請問有無 c hing可以比d意見, 另外, 見到g10仲有貨, 噤g10同g11比較, 邊只會好d呢? thanks!

最佳解答:

圖片參考:http://imgcld.yimg.com/8/n/HA05680699/o/701001020036513873390030.jpg Canon 450d 1240 萬像素,單鏡反光相機 約 2008 年 1 月 推出 優點:平 MON 質素高 海量電,影足一日都夠電 自動亮化功能(好似1000D 無GE) 開機快(差不多一開可即影) 缺點:LIVEVIEW 對焦極麻煩, 真的慢到想死, 仲差過普通DC , 有等於無的功能 ISO 800 開始有NOISE, 對我來講, 1600 的NOISE 是不可接受的 ISO,值只有固定選擇 WB 無得自選色溫 自動除塵唔係好覺有用 連拍慢(咁當然, 這就是入門機與中/ 高階機其中一樣分野LA, ) 觀景器易"痴"塵 自拍 只有2 / 10 秒選擇 連續自拍有點麻煩 Canon G11 優點: - 開機快 - 對焦快 - iso 1600 我都覺得ok - 扭mon十分實用 - 功能足 - 自主性高 - 相片質素高 缺點:重 - 右手拇指d肉好易誤按按鈕 - 光圈2.8未夠大, 快門都未試過去到至快果級 呢部G11同佢有得揮, 色彩鮮明, 靚! 又要携帶方便, 又要多野玩自主性高, 又要影靚相, 又要價錢合理, 不二之選 Canon G10 優點:日照環境下十分出色. 反應很快 ! 之前有人說過, ISO 400 以上出現的雜訊會多, 但我用來拍攝夜景, 在ISO 800 下照片依舊清晰. 閃光燈有前後簾功能, 極好用, 在夜景下拍照人像, 就更有趣, 如果加上一支270EX的閃光燈, 效果好到你估唔到~! 自由對焦點功能, 真是給初學者有很大的啟發性, 而且對玩深淺景深有很大的幫助 ! 缺點: 原廠配件太貴, 動不動都過千...( 還好是有大量副廠代替品) 自動追蹤人面功能, 不是百發百中, 如果是在自拍模式下的自動追蹤只有 5成的命中... 連續快拍時, 自動對焦不太理想 如果學影相當然要買450D,因為佢可以換鏡頭,G11及G10只係半專業的數碼相機,450D係單鏡反光機,我自己則會揀450D,我曾借過 朋友部G10玩過,影出嚟啲相相當OK! http://www.price.com.hk/product.php?p=106172 http://www.price.com.hk/product.php?p=108159 http://www.price.com.hk/product.php?p=113370

其他解答:
arrow
arrow

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()