標題:

買數碼相機

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想買輕便數碼相機 價錢$2500-3000 唔要CASIO 其餘大家有何推介 感謝幫助新仔!!!

最佳解答:

呢個價錢我建議你可以考慮Canon 860IS,約$2480 或者Fujiflim F100fd,約$2700 兩部機都有我認為好重要既28mm廣角同光學防震. F100fd用了比較大的1/1.6吋CCD,雜訊控制較好.不過微距就比較一般,最近對焦距離只有5cm,細物件比較難影得大. 860IS平小小,CCD係一般既1/2.3吋,但係佢在廣角時的光圈比較大小小,微距也比較好小小,有3cm最近對焦距離. 我覺得買邊一部都冇問題. 以下網頁有相機的規格. http://www.dcfever.com/cameras/database.php

其他解答:
arrow
arrow

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()