close
標題:

依家39週, 係咪第一胎通常會遲d生架 ? 想知已經生左第一胎既媽咪生bb既週數係幾時 ?

發問:

依家39週, 係咪第一胎通常會遲d生架 ? 想知已經生左第一胎既媽咪生bb既週數係幾時 ?

最佳解答:

我第一胎係41週多一日先生,佢話40週都未得就41週返去吹生 但41週當日入院,佢話明早同你吹生啦, 跟住當晚就開始陣痛,明日下午就生得 第二胎都係遲 其實都好關係你的經期平時準唔準,所以計出嚟準唔準都有關係

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其實個個人都唔同的 普遍黎講的確好似要催生的多數都係第一胎﹐醫學根據就應該無勒 不過可以肯定的就是第一胎一定比之後的痛得耐d先生得出 (你的耐d又唔同其他人的﹐可能人地要十幾粒鐘﹐你就四五粒都未定既﹐不過一定係越生越快囉) 同埋醫院應該俾左張紙你叫你如果未生就四十一周返去催生既 不用擔心啦|||||吾係呀!第一胎係早生D,吾係遟生!我吾記得幾多週只記得係早左成二個星期生!一D準備都無咩都未買!如果到左週數都未有作動要立刻去睇醫生!吹生架..... 2006-12-02 11:30:52 補充: 我有個朋友都係遟左都未作做咪入醫院睇下!一睇醫生就講佢無咩羊水,要立刻吹生!吾係大細都危險!妳留意下啦!小心! 2006-12-02 11:31:32 補充: 作動!吾係作做...sorry 2006-12-02 11:36:10 補充: 我有無赫親妳!sorry妳放心吹生候我朋友大小都好平安!BB重有成8磅幾!好健康.我只係提下妳注意,吾會有好大問題!放心D!!BB好快出世架啦!
arrow
arrow

    utefdxd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()